Масштабний партнерський проєкт «Ми однієї крові», створений в результаті співпраці банку ПУМБ, ГО «ДонорUA» та «Агенти крові», логістичної компанії «Нова пошта», 6 українських брендів одягу та 5 ілюстраторів. Замовляючи патріотичний мерч, кожен та кожна може допомогти рятувати життя тих, хто відстоює нашу незалежність на цій війні. Адже половину вартості кожного замовлення банк перераховує на доставку компонентів крові в гарячі точки та закупівлю кровоспинних засобів такмеду для військових. Новий напрямок соціального проєкту – підтримка парамедиків, новий партнер – ГО «Госпітальєри».
Втім, потреби у прифронтових зонах поки не зменшуються, а лише зростають. Отже, виникла потреба ще більш ефективно співдіяти з медиками, які працюють в гарячих точках. Аби мати змогу рятувати ще більше життів, соціальна ініціатива «Ми однієї крові» оголосила про початок співпраці з ГО «Госпітальєри». Госпітальєри – це український медичний добровольчий батальйон, створений на початку 2014 року Яною Зінкевич. Основні завдання батальйону – допомога пораненим на полі бою, евакуація їх до шпиталів, допомога в реабілітації поранених, доставка загиблих до місця поховання. На сьогодні понад 200 госпітальєрів працюють безпосередньо в місцях, де ведуться запеклі бої. Серед найнагальніших потреб батальйону – закупівля обладнання для швидких, для порятунку життів та захисту парамедиків.
Ці потреби lifasavingmerch сподівається закрити разом зі своїми найвідданішими друзями, а також новими шанувальниками патріотичного мерчу з влучними гаслами та креативними зображеннями. Проєкт безупинно розвивається. Нещодавно «Ми однієї крові» представив нову колаборацію з БФ Сергія Притули. Перші футболки з цитатами очільника фонду та яскравими ілюстраціями українського художника Олександра Шатохіна вже оцінили прихильники. Вперше колекція була представлена на Всеукраїнському форумі тактичної медицини. Втім, зупинятися на цій співпраці проєкт не планує і вже згодом буде презентована нова колекція мерчу.
Загалом за 9 місяців своєї роботи соціальний проєкт «Ми однієї крові» згенерував 3 400 000 грн на понад 1,5 тисячі засобів такмеду та 41 доставку крові в гарячі точки. Понад 900 українців стали донорами в рамках проєкту.
Приєднуйтесь до соціальної ініціативи «Ми однієї крові»: ставайте донором або замовляйте промовистий патріотичний мерч. Шукайте його в каталозі на сайті lifesavingmerch.com.ua. Доставка патріотичного замовлення відбувається за рахунок логістичного партнера проєкту – «Нова пошта».
І пам'ятайте, що саме ваше замовлення може врятувати чиєсь життя!